środa, 8 kwietnia 2015

Wiosenny detoks


Stare przysłowie mówi, że ciało na lato robimy zimą, ale w praktyce to dopiero wiosną sięgamy po suplementy odchudzające i ćwiczymy częściej. Osobiście nie wierzę ani w diety cud ani specyfiki dzięki, którym schudniemy 10 kilogramów w dwa tygodnie. Jeśli nawet te niesamowite obietnice się spełnią to możemy spodziewać się efektu jo-jo lub pogorszenia stanu zdrowia. Jedyne wspomagacze jakich używam to napary z ziół i herbaty takie jak napar z czystka, mięty czy zielonej herbaty. W zeszłym roku po raz pierwszy sięgnęłam po herbatę o działaniu oczyszczającym, wtedy mój wybór padł na Tinny Tea. Byłam bardzo zadowolona z efektów, jednak cena za jedno opakowanie jest dosyć wysoka. W tym roku zdecydowałam się poszukać tańszego odpowiednika i mój wybór padł na mieszankę Mango Fit. Jest to kompozycja czerwonej i zielonej herbaty wzbogacona mango i owocem granatu. Regularne picie naparów oczyszczających wspomaga metabolizm i polepsza samopoczucie, nie liczmy jednak na to, że pijąc jedynie herbatę osiągniemy efekt wymarzonej sylwetki. Herbaty i wszelkie suplementy jedynie wspomagają efekt diet i ćwiczeń. 












Spodnie: Zara
Herbata: My Detox Tea

Razem z marka Krakowska Dama przygotowaliśmy dla Was promocję. Do końca tygodnia na hasło keep head high dostajecie 20 zł na zakupy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz