poniedziałek, 4 listopada 2013

Ulubione kanały fitness na YouTube

Szczerze mówiąc, przez zdecydowaną większość życia byłam typem mola książkowego. Lekcje w-f traktowałam jako zbędny obowiązek, a nawet przykrą konieczność. Jeśli tylko nadarzała się okazja, uciekałam z nich czym prędzej. Z dzisiejszej perspektywy stwierdzam, że główną tego przyczyną był fakt, że nie udało mi się trafić na dobrego nauczyciela wychowania fizycznego, który czegoś by mnie nauczył. Przez lata, jedyną dopuszczalną przeze mnie formą aktywności był taniec, który kocham do tej pory. Próbowałam różnych stylów od  jazzu przez towarzyski na pole dance kończąc.


Po ukończeniu liceum, z różnych powodów przybyło mi kilka kilo i szczerze mówiąc nie do końca mi się to podobało. Dalej uczęszczałam na zajęcia taneczne, ale moja waga jak zaklęta stała w miejscu. Wtedy też wpadłam na szalony, z ówczesnej perspektywy, pomysł zapisania się nie siłownię Na początek zapisałam się do małego, osiedlowego klubu tylko dla kobiet. Wytrwałam dwa miesiące.  Później przyszły wakacje, zapał do ćwiczeń niestety znikł. Po wakacjach, wróciłam na zajęcia z tańca, moja waga spadła, ale moje ciało nie wyglądało tak jakbym chciała. I wtedy, nagle, nie spodziewanie spadł grom z jasnego nieba w postaci koleżanek ze studiów: Kasi, Marysi i Kingi, które namówiły mnie do ćwiczeń z Ewą Chodakowską. Uprzedzając Wasze myśli, od razu odpowiem, nie, to nie jest post o niej. Później, za namową Marysi zapisałam się na siłownię, tym razem padło na sieciówkę Pure Jatomi Fitness. Od tego czasu minęło pół roku, zrzuciłam kilka kilogramów, moje ciało stało się zgrabniejsze. Mniej widoczną, ale dla mnie najważniejszą zmianą jest zmiana sposobu życia. Staram się odżywiać zdrowo, a chodzenie na siłownię sprawia mi naprawdę dużą radość.



Świetnym rozwiązaniem dla osób, które nie mają czasu, siły lub pieniędzy chodzić do klubu fitness są kanały fitness na You Tubie. Sama często z nich korzystam, zwłaszcza wtedy gdy jestem przeziębiona, albo mam zbyt mało czasu na wyprawę na siłownię.

Tiffany Rothe Workouts 

Na kanale Tiffany Rothe, znajdziemy bardzo szeroki wybór krótkich zestawów ćwiczeń. Filmiki trwają od 6 do 12 minut. Autorka poleca wykonywanie trzech serii ćwiczeń. Większość jej programów przystosowana jest przede wszystkim do osób początkujących.

Super Hero Fitness Tv

Moje najnowsze odkrycie, polecam wszystkim fankom dancehall'u. Wiele filmików bazuje właśnie na tym stylu. Polecam także dziewczynom, które domowym zaciszu chcą nauczyć się shake'ować czy twerk'ować. Bardzo, bardzo taneczne filmiki. Przede wszystkim dla osób, które wolą spalać kalorie na parkiecie. Dla mnie jej treningi to najlepsze domowe cardio.

Blogilates 

Jeśli jesteście bardziej zaawansowane albo bardzo zdeterminowane polecam ćwiczenia Cassie. Na jej kanale znajdziecie ćwiczenia na każdą partię mięśni, zestawy ćwiczenia, które przygotują Was do bikini, a także treningi w stylu Aniołków VS. U niej także znajdziecie filmiki z przepisami na tanie i dietetyczne posiłki.

Live Strong Woman 

Ten kanał to prawdziwa kopalnia zestawów ćwiczeniowych. Póki co, wypróbowałam program yoga dla początkujących i bardzo Wam go polecam. Całość trwa 40 min, osoby bardziej zaawansowane także znajdą coś dla siebie.



Mam nadzieję, że chociaż trochę zachęciłam Was do ćwiczeń. Jest to nie tylko sposób na osiągnięcie pięknej sylwetki, ale przede wszystkim sposób życia. Mnie ćwiczenia wyciszają i sprawiają bardzo wiele radości. A o to cel jaki chciałabym osiągnąć:



Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was tym wyjątkowo długim postem. W tym miejscu chciałabym także podziękować Kasi, Mery i Kindze za zainspirowanie mnie i motywowanie do ćwiczeń.

Źródło zdjęć: tumblr.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz