wtorek, 12 listopada 2013

November Wishlist

Przed Wami moja lista życzeń na nadchodzące miesiące. A także rzeczy, które po prostu zainteresowały mnie przeglądając strony internetowe. 


  • Ciepła czapka w kolorze baby blue marki Femi Pleasure,
  • Uwielbiam kubki, kolekcjonuje je i bardzo chciałabym dokupić ten z Disneya, ponieważ mamy w domu już jeden z tej serii,
  • Dwie książki, które mnie zainteresowały to: Paris Street Style oraz IT, pierwsza książka Alexy Chung, 
  • Zapach Michael Kors GLAM Jasmine, z całej trójki spodobał mi się najbardziej i bardzo chętnie go przygarnę do mojej kolekcji,
  • Klasyczna torba Longchamp Le Pliage w kolorze bordowym,
  • Świeczka Yankee Candle o zapachu Snowflake Cookie oraz zapach do samochodu Clean Cotton,
  • Iphone case Moschino Violetta rabbit


  • Bardzo spodobała mi się bluza z Oysho ze słodkim króliczkiem oraz papcie z Minnie


  • Zauroczyły mnie również bluzki marki Yeah Bunny, którą podesłała mi Domi i mam nadzieję, że szybko trafią do mojej szafy (;

A jakie są Wasze zakupowe plany?









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz