poniedziałek, 3 marca 2014

O Kenko Sushi

Od kilku lat jestem wierną fanką sushi, wypróbowałam kilka krakowskich sushi barów oraz restauracji które specjalizują się w dowozie. Kenko Sushi jest jednym z nich. Istnieje od niedawna, ale zyskało już całkiem sporo fanów.


W Kenko złożyłam kilka zamówień, najczęściej były to bardzo duże zestawy Kenko 50. Jest to jednym słowem mix maka, uramaki i nigiri. Znajdziemy w nim rolki rybne oraz wegetariańskie, za pierwszym razem dostałam także jedną rolkę na słodko. 


Jeśli chodzi o rolki rybne za każdym razem najlepiej wypadał łosoś, delikatny i dobrze pokrojony. W rybnym maki pojawiają się także: surowy tuńczyk, pieczony łosoś, surimi, wędzony łosoś, krewetka i krewetka w tempurze. W każdym Keko 50, które otrzymałam była także cała rolka w tempurze. Jedna z najlepszych panierek jakie można zjeść w Krakowie. 


Maki rybne są dobre, ale wielkim atutem Kenko są zróżnicowane i bardzo smaczne rolki wegetariańskie. W mało której restauracji  do zestawów wegetariańskich przykładana jest tak duża uwaga. 

Mamy już ryby i warzywa, pozostaje nam ryż oraz nori. Ryż w wykonaniu Kenko jest dobry, nie za słodki nie za kwaśny, nie jest też przesadnie słony. Co dla mnie jest plusem. Chyba nie zdarzyło mi się dostać gumowatych glonów, jednak były małe niedociągnięcia z lekko pękniętym nori (nie wystarczająco ostry nóż?)

Teraz o tym co w Kenko mi się nie spodobało. Przede wszystkim nie zbyt ciasno skręcone rolki, zdarzyło się, że niektóre kawałki się rozchodziły i ciężko było je złapać pałeczkami. Mam też problem z tzw. końcówką rolki, czasem jest tak wysoka, że nie sposób jej zjeść. 


Czas dostawy to około 1,5 godziny i raczej nie mają opóźnień. Jeśli są to zazwyczaj klient jest o tym informowany. Ceny w moim odczuciu są dosyć wysokie, ale mogę im to wybaczyć jeśli ryby są świeże i dobre w smaku, a zazwyczaj tak jest. Jeśli macie jakieś preferencje co do smaków czy typów sushi to Kenko się ich trzyma. Ja nie przepadam za nigiri i za każdym razem proszę o jak najmniej kawałków tego typu i nigdy nie mieli z tym problemu.



UWAGA
Dzięki uprzejmości Kenko Sushi, każdy kto powoła się na ten wpis otrzyma 10% rabatu! 

1 komentarz:

  1. Ja jakoś nie mogę się przemóc, żeby spróbować sushi.. :)

    www.celestialnailart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń