czwartek, 7 sierpnia 2014

Cicha woda


TYSZERT to młoda, polska marka, którą mam przyjemność obserwować od początku jej istnienia. W TYSZERCIE urzekła mnie prostota i funkcjonalność, a także fakt, że marka jest stu procentowo polska. Właścicielka TYSZERTA mówi o swojej marce tak:


TYSZERT chce żebyś nie musiała nadmiernie wysilać się w myśleniu czy góra pasuje do dołu i czy dół współgra z górą. Bo stonowane kolory i
proste kroje sprawiają, że tyszert plus stylowe buty równa się pięknie.
egzemplarz oddzielnie i z dbałością o szczegół.


TYSZERT jest polski. Od początku do końca. Wszystkie dzianiny są robione  w łódzkich dziewiarniach. Kroimy, szyjemy, odszywamy ręcznie. Każdy egzemplarz oddzielnie i z dbałością o każdy szczegół.

W TYSZERCIE przede wszystkim urzekła mnie właścicielka Ilona, która w każdy projekt wkłada dużo serca. Każdy model jest dopasowywany do potrzeb każdej klientki, razem z Iloną zmieniłyśmy już dwa projekty, a kolejne dwa są w przygotowaniu. Zmiana długości czy koloru nie jest żadnym problemem. Wszystkim polecam ich ubrania, ale uważajcie jak zaczniecie jak śliwka w kompot. 










Dress TYSZERT
Heels Zara
Earings By dziubeka

3 komentarze:

  1. 'W TYSZERCIE urzekła mnie prostota i funkcjonalność', a zaraz potem: 'W TYSZERCIE przede wszystkim urzekła mnie właścicielka Ilona', hm... Nie wspominając o tym, że 'TYSZERT to młoda, polska marka', a w następnym zdaniu: 'marka jest stu procentowo polska'. Stylistyka całej wypowiedzi leży i kwiczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za zwrócenie uwagi (:

      Usuń
    2. A ze stwierdzeniem stu procentowo polska miałam na myśli, że produkt od A do Z jest wykonany w Poslce. Od projektu przez materiał po wykonanie. Są polskie marki, które nie używają materiałów wykonanych w naszym kraju

      Usuń