poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Viva Espana!

           Założę się, że nie jestem jedyną osobą która kocha wakacje. To cudowny czas, kiedy jedynym zmartwieniem jest to jakiego filtra użyć (pamiętajcie- 50 zawsze na twarzy!). Morze, słońce, opalone ciało i sukienka w stylu marynarskim to stały element moich corocznych wakacji. Można więc spokojnie stwierdzić, że jestem przewidywalna i tak samo jak w zeszłym roku zapraszam Was na bardzo kobiecą wersje stylu marynarskiego.



         Fason sukienki jest raczej klasyczny dlatego mogłam zaszaleć z butami. Czerwone, bardzo wysokie sandały to mój  łup wyprzedażowy sprzed dwóch lat.







        Długo szukałam małej, białej torebeczki. Tą znalazłam przez przypadek w Mango- na wyprzedaży kosztowała 39zł i idealnie sprawdza się do letnich stylizacji.




Dress Zara/ Heels Zara/ Bag Mango/ White Bracelet Tous/ Anchor Bracelet Lilou

fot. Marta Szczęsna

4 komentarze: