wtorek, 3 grudnia 2013

Prezenty dla mężczyzny

Wybranie prezentu dla mojego chłopaka czy Taty to zawsze duże wyzwanie. Według mnie prezent dla mężczyzny powinien być przede wszystkim praktyczny, funkcjonalny i wykonany z dobrej jakości materiałów. Nie wyobrażam sobie podarować Tacie świeczkę czy jakąś dekorację do pokoju. Po prostu wiem, że raczej by jej nie wykorzystał. A więc kilka pomysłów i wskazówek, które mogą Wam pomóc.

1. Zapachy
Jedni mężczyźni lubią kosmetyki, a inni za nimi nie przepadają. Jednak perfumy to jeden z tych kosmetyków, który używa praktycznie każdy mężczyzna. Perfumy to prezent dosyć ryzykowny, możemy nie trafić w gust obdarowywanego, a więc radzę zbytnio nie kombinować. Wybierzcie perfumy,o których wiecie, że się podobały lub takie których aktualnie się używa. Innym sposobem jest sprawdzenie jakie nuty zapachowe znajdują się w perfumach i wybranie czegoś w podobnym stylu. 

Poniżej przedstawiam kilka zapachów, które podobają się większości mężczyzn (których osobiście znam)
 Pacco Rabbane - 1 million/Pacco Rabbane-Invictus/ Hugo Boss no.6

2. Akcesoria
Elegancki szalik czy spinki do mankietów przydadzą się mężczyźnie w każdym wieku. W tym wypadku stawiałabym na prezenty dobrej jakości, czasem warto dopłacić i kupić przedmiot, który będzie służył lata. Stawiajcie także na klasyczne wzory i kolory.

Szalik Recman/ Rekawiczki Wittchen/ Spinki do mankietów Swarovski
3. Elektronika

Zegarek Casio G Shock/ czytnik do e-booków Kindle/ Słuchawki Marshall

To z reguły te droższe prezenty, ale jeśli składacie się w kilka osób to bierzcie je pod uwagę

4. Książki


Jeśli szukam książki dla mężczyzny to zazwyczaj kieruje się na dział reportażu czy biografii. Dobrym pomysłem na zimowe wieczory są też kryminały. Osobiście polecam wszystkie pozycje Jo Nesbo.

5.  Dla fana sportu

Pulsometr Beurer/ Bielizna termoaktywna Spaio/ Kettleball
Pulsometr dla biegacza czy termoaktywna bielizna, która świetnie sprawdzi się na nartach. To jedne z pomysłów dla pasjonatów sportu. Według mnie prezenty związane z pasją będą strzałem w dziesiątkę. Mój Tata od dwóch lat zajmuje się wyrobem domowych nalewek i prezent, który go ucieszył najbardziej to zestaw fantazyjnych butelek do ich przechowywania. Innym przykładem jest mój chłopak, który pasjonuje się kuchnią, dla niego idealnym prezentem będzie nóż wysokiej jakości lub dobra książka kucharska. 

1 komentarz:

  1. Ja swojemu zawsze kupuje przedmioty do ćwiczeń, fitnesu itp. chociaż zaczął trochę bardziej dbać o siebie i ćwiczyć :D

    OdpowiedzUsuń